۰۲۱-۸۸۴۶۸۷۷۵

۰۹۳۵-۳۲۶۹۱۰۹

support@nasirbp.ir

تهران، سیدخندان، خیابان دبستان، کوچه آگاهی، مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

با یک کلیک نزدیکترین مسیر به زیستل را پیدا کنید!

به راحتی مسیریابی کنید

پاسخ تعدادی از سوالات متداول را می‌توانید در این قسمت پیدا کنید.

سوالات پر تکرار

بعد از ثبت سفارش چه زمانی محصول ارسال می‌شود؟

برای مشتریان عزیزی که در ساعات اداری ثبت سفارش انجام دهند، ارسال در همانروز انجام خواهد شد. سفارش‌هایی که بعد از ساعات اداری ثبت شوند در روز کاری بعد (شنبه تا پنجشنبه) ارسال خواهند شد.

چطور می‌توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟

بعد از ثبت سفارش، در هر مرحله از طریق پیامک، وضعیت سفارش شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. ضمن اینکه شما می‌توانید از طریق پنل خود در سایت از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

بعد از گذشت 2 روز سفارشم به دستم نرسیده.

با توجه به اینکه سفارش‌ها به صورت پیک (در شهر تهران) و پست ( تهران و سایر شهرها) ارسال می‌شود، گاها اداره پست با تأخیر محصولات را ارسال می‌کند که این امری خارج از کنترل ما می‌باشد. بعد از ارسال محصول، کد رهگیری پست به شما پیامک می‌شود که از طریق می‌توانید در سایت اداره پست، وضعیت محصول خود را رهگیری کنید.

آیا می‌توانم به صورت حضوری خرید کنم؟

بله، باعث افتخار ماست که میزبان شما در شرکت زیستل باشیم. شما می‌توانید با تماس با ما جهت هماهنگی زمان مراجعه، به صورت حضوری محصولات را تست و خرید کنید.

در انتخاب محصول مورد نظرم نیاز به راهنمایی دارم.

کارشناسان زیستل همواره آماده راهنمایی و خدمت‌رسانی به شما همراهان عزیز هستند. در ساعات اداری می‌توانید با شماره‌های نوشته شده در قسمت تماس با ما تماس بگیرید.

پیشنهادات و انتقادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

فرم ارتباط با ما

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
نام